Aanmelden

Wil je je aanmelden als lid bij Sportclub Wesepe, gebruik hiervoor dan ons aanmeldingsformulier dat hieronder is in te vullen. Alleen volledig ingevulde  formulieren worden in behandeling genomen. De aanmelding wordt automatisch bezorgd bij de secretaris van de afdeling. Mocht je binnen afzienbare tijd niets gehoord hebben neem dan even contact op met de betreffende secretaris, de adressen zijn te vinden op de pagina bestuur.

Bekijk hier de contributieregeling

Verzoek: geef wijzigingen in persoonsgegevens aan ons door!

Lidnummer (door vereniging in te vullen)

Voornaam

Tussenvoegsel (de, van, etc.)

Voorletters

Achternaam

Straat

Huisnummer

Postcode

Plaats

Telefoonnummer

Mobiel

E-mailadres

Geboortedatum

Geslacht

ManVrouw

Is ondergetekende de laatste 3 jaar in bindende wedstrijden voor een andere vereniging uitgekomen?

JaNee

Afdeling

VoetbalHandbal*VolleybalGymOuder & Kind gym

*Meld je je aan voor de handbal? Dan ontvangen we graag een recente (pas)foto van je voor je spelerspas. Mail je foto naar webmaster@sportclubwesepe.nl.

Aanstaand lid verleent hierbij tot wederopzegging machtiging aan Sportclub Wesepe om
    per heden bedragen van:

IBAN-rekeningnummer:

BIC Bankgegevens:

Ten name van:

af te schrijven wegens contributie en aan Sportclub Wesepe verschuldigde boetes. Automatische incasso vindt plaats omstreeks 1 oktober en 1 maart.

Datum van vandaag:

Vink aan voor akkoord op bovenstaande gegevens: