Kledinglijn

Kledinglijn Stockholm jasje en shirtIn samenwerking met Intersport Bols uit Raalte heeft SC Wesepe begin 2013 een eigen nieuwe kledinglijn gelanceerd van het merk Hummel, teamlijn Stockholm. De verschillende artikelen van de kledinglijn zijn te bestellen via de webwinkel van Intersport Bols voor de voetbal, en deze voor de handbal en volleybal, is het deze webwinkel.. Deze webwinkel is rechtstreeks te bereiken via www.sportclubwesepe.nl. Klik daarvoor op de trui in de rechterkolom op de homepage.

Bij de verschillende artikelen staan prijzen vermeld. Dit zijn de actuele winkeladviesprijzen. De leden van SC Wesepe krijgen op deze prijzen 10% korting. Alle kleding en tassen zijn, voor zo ver mogelijk, voorzien van het logo van SC Wesepe. In de maanden augustus en januari zijn er voor bestellingen via de webwinkel van Intersport Bols speciale kortingen van toepassing. Op artikelen die in deze maanden via de webwinkel worden besteld, wordt 20% korting verstrekt op de actuele winkeladviesprijzen.

De bestellingen en betalingen van de artikelen geschieden zonder tussenkomst van SC Wesepe.

Kijk voor meer informatie op de homepage van de webwinkel onder de kopjes Algemene voorwaarden en Levering en garantie.