Bouwbedrijf Obdeijn nieuwe hoofdsponsor Sportclub Wesepe

Afgelopen zondag was het zover, de seizoensopening van Sportclub Wesepe. Het was een dag waarop veel op de planning stond. De dames van de activeitencommissie hadden hun uiterste best gedaan om er iets moois van te maken, ondanks de 3-1 nederlaag van het eerste elftal is dat zeer goed gelukt.

Bouwbedrijf_Obdeijn

Het was echter niet een dag van enkel festiviteiten, er waren ook enkele formaliteiten. Zo is het sponsorcontract met de hoofdsponsor officieel ondertekent en is als kers op de taart de vernieuwde kantine geopend. Hoewel niet alles even soepel verliep is het toch allemaal goed gekomen.

De contract ondertekening vond plaats voor de wedstrijd in het bijzijn van de sponsorcommissie. Voorzitter Joop Middeldorp en Ronny Obdeijn, de eigenaar van de hoofdsponsor bouwbedrijf Obdeijn zetten met vakkundige precisie de benodigde handtekeningen waarna Ronny Obdeijn een bos bloemen ontving van de sportclub en samen met het eerste elftal op de foto werd gezet.

Obdeijn_bouwbedrijf

Namens de sponsorcommissie willen we bouwbedrijf Obdeijn van harte bedanken voor de financiële steun aan de club. We hopen dat we samen mogen bouwen aan een mooie toekomst.