De afdeling volleybal van SC Wesepe biedt recreatief en competitievolleybal voor dames en heren. De afwisselende trainingen zijn geschikt voor beginners en gevorderden en worden gegeven door Bieb Roelofsma.

Dinsdag
19.30 – 20.45 uur trainingsgroep A
20.45 – 22.00 uur trainingsgroep B

Alle competitie-teams nemen deel aan de recreantencompetitie van de NeVoBo afdeling IJsselstreek en alle thuiswedstrijden worden gespeeld op vrijdagavond in De Nieuwe Coers. Publiek is altijd van harte welkom tijdens de wedstrijden.

Wil je graag in competitieverband je talenten meten met anderen en ben je een echte teamspeler; dan is volleybal echt iets voor jou! Wil je geen competitie spelen maar heb je gewoon zin in een uurtje per week gezellig sporten, ook dan ben je van harte welkom.

Kom gerust een keer kijken bij onze wedstrijden of kom zelf in actie tijdens een van onze trainingen in sportzaal de Nieuwe Coers (Scholtensweg 48, 8124 AJ Wesepe).

Bestuursleden Wedstrijdsecretariaat
Inge Wouters