Wesepe wint laatste bekerwedstrijd met 1-0 tegen Marienheem.

De wedstrijd is op donderdagavond gespeeld ivm de vele niet beschikbare spelers van het 1 ste elftal, aanvulling moest uit het 2 de team komen,dat zondag ook voor de beker moet.
Het duurde tot de 40 ste minuut dat Marienheem het eerste schot afvuurde, Lars redde bekwaam.
Daarna kreeg Wesepe een aantal mogelijkheden,die onbenut bleven. Ruststand 0-0.
De tweede helft was Wesepe beduidend sterker dan Marienheem, maar wisten dit tot de 75 ste minuut in doelpunten uit te drukken.
Toen kwam een vrije trap in de doelmond van Marienheem en was het Ruben Kleine Schaars die van dichtbij raak schoot 1-0
Het was Rubens eerste doelpunt voor het vlaggenschip van Wesepe.
In de rsterende tijd werd er niet meer gescoord. De competitie kan beginnen op zondag 20 sept uit bij Terwolde.
De opstelling was vanavond: Lars Jansen-Rik Veldkamp-Sven Booijink-Niels Hollegien-Niek Saris-Jorik Rouweler-Davy Timmer Arends-Delano Schotman-Kevin Teunissen=Hidde Kluin-Stefan Jansen ingevallen Bart Spoler-Ruben Kleine Schaars- Chiel Schutte-Rik Saris.