VOETBAL

Toen in 1933 een aantal jongemannen besloot te gaan voetballen als team hadden zij ongetwijfeld geen idee waartoe dit allemaal zou leiden en wat voor een belangrijke plaats dit in zou gaan nemen in het dorp Wesepe en zijn wijde omgeving. Nadat verschillende ‘weilanden’ als sportveld hadden gefungeerd, kwam men na de moeilijke oorlogsjaren in 1946 op de huidige locatie aan de Boxbergerweg terecht.

Inmiddels zijn er meerdere afdelingen bij gekomen en spreken we van een omni- sportvereniging waarbij de afdeling voetbal de grootste is gebleven. De voetbalteams worden onderverdeeld in senioren, junioren en pupillen. Trainingstijden, reguliere tijden voor de thuiswedstrijden en informatie over de trainers en leiders van de teams vindt u ook op de hierboven genoemde pagina’s.

Kijk ook eens bij de pupil van de week, een goede manier om de band met onze jeugdigen te versterken. Daar doen we trouwens meer aan, wat u na kunt lezen in het beleid van de afdeling voetbal.

Regelmatig hebben we ook voetbalnieuws te melden. Klik hier als je alle nieuwsberichten van de afdeling voetbal wilt bekijken. Uitslagen van de diverse wedstrijden worden bijgehouden door Herman Schoneveld, waarbij www.voetbal.nl de bron is.