Nagelbijtend afwachten: wordt Wesepe kampioen?

Dames recreanten kampioenHet is superspannend in de dames recreantencompetitie. Zowel Wesepe als Rood-Wit’75 uit Wijhe kan in de laatste competitieronde de titel pakken. Begin deze week hadden beide ploegen vijftien wedstrijden gespeeld en beide 33 sets gewonnen. Alleen het doelsaldo van Rood-Wit is een stukje beter (+412 om +300). De Wijhese formatie heeft het dus in eigen hand, maar niks is onmogelijk!

Wesepe heeft de druk in ieder geval hoog opgevoerd, want de laatste wedstrijd werd afgelopen dinsdag gewonnen. Nieuw Heeten werd met 3-0 opzij gezet. Wesepe heeft gedaan wat het moest doen en kan nu alleen maar afwachten. Donderdagavond valt de beslissing. Dan speelt Rood-Wit in en tegen Luttenberg. Die wedstrijd begint om 19.45 uur. Een uurtje later weet Wesepe dus of de champagne ontkurkt kan worden of nog een jaartje in de koeling moet blijven.

De mixteams van Wesepe spelen ook deze week hun laatste wedstrijd. Vanavond om 20.15 uur neemt Mix 2 het in Twello op tegen het plaatselijke derde mixteam. Een uur later speelt Mix 1 tegen het eerste mixteam van Twello. Dat wordt een relaxed avondje volleybal, want beide teams van Wesepe staan veilig onder in de middenmoot.

Donderdagavond sluit tot slot ook het dames competitieteam zijn eerste seizoen af. In Wesepe nemen de dames het vanaf 19.45 uur op tegen het Beekbergse BSV 3 dat een plekje lager staat. Een mooie gelegenheid dus om dat gat te vergroten.

foto Facebook Linda Nikkels