Wesepe wint uiteindelijk probleemloos met 3-0 van V en L

Vanmiddag stond de wedstrijd tegen hekkensluiter V en L op het programma, het werd in de slotfase nog 3-0.

Wesepe kwam de hele wedstrijd niet in de problemen, het spel speelde zich zo`n 30-40 meter van het doel van V en L af.
Scoren is dit seizoen niet het sterkste punt, het was verdediger Niels N ,die via een 1-2 combinatie met Davy vrij voor de V en L doelman kwam en beheerst in de korte hoek binnen tikte. 1-0.
Na de thee hetzelfde spelbeeld , waar Wesepe miste schoot V en L van afstand wel eens hoog over.
In de slotfase was het Niels die in buitenspelpositie vrij mocht doorgaan en de stand na 2-0 tilde.
In de laatste minuut scoorde Rick v G fraai de 3-0 van af de rand 16.
Drie punten en volgende week naar Marienheem.
De opstelling vandaag: Roy Hulsegge-Frank Groot Lipman-Richard Flierman-Bart Spoler-Sven Booijink- Davy Timmer Arends-Jarno Rouweler- Rens Broekhof-Rick van Gelder-Stefan Jansen ingevallen Kevin Teunissen-Rik Veldkamp en Delano Schotman.